page 15

Labels

my Magnolia only Blog

Mittwoch, 13. Februar 2013

Happy Spring


Hallo Ihr Lieben, heute möchte ich Euch eine Frühlingskarte zeigen, die ich mit meiner neuen Tvi Tvi Tvi Tilda gemacht habe. Ich habe sie in zarten Tönen gehalten und den Sketch von der Cupcake Craft Challenge dafür ausgesucht. Beim Anything goes Challenge Blog lautet das Thema Vintage/Shabby Chic.

Hello dear ones, today I'd like to show you a Spring card I made with my new Tvi Tvi Tvi Tilda. I chosed pastel colors and followed the Sketch at  Cupcake Craft Challenge. The theme at Anything goes Challenge Blog is Vintage/Shabby Chic.




Supplies:
Coloring: Distress Ink
Haut/Skin ~ Tattered Rose, Tea Dye
Haare/Hair ~ Scattered Straw, Brushed Corduroy, Walnut Stain
Kleidung/Clothes ~ Bundled Sage, Ripe Persimmon, Pumice Stone, Walnut Stain
Cardstock: Savanne
zusätzlich/others: Edge Distresser, Organza Band und Stampin'Write Marker

4 lovely Comments; Thank you so much!:

debby4000 hat gesagt…

Fabulous card, love the colours and the sweet Tilda.
luv
Debby

Liza hat gesagt…

Lovely work and a great take on the sketch. Thanks for joining us this week at CCC.

Liza x

Molecraft hat gesagt…

Just fabulous, I love the image and colours...thanks for joining us at Cupcake!
Helen x

Annette hat gesagt…

Such a lovely card! So cute image and I like the ribbon!
Thanks for joining us at Anything Goes Challenge!
Hugs Annette

Related Posts with Thumbnails
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Welcome

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hallo und herzlich Willkommen auf meinem Blog! Ich stemple jetzt seit Februar'08 und das mit großer Leidenschaft ;)Ich bin eine absolute Niedlich-Stemplerin, wie man unschwer an meinen Karten erkennen kann. Am allerliebsten arbeite ich mit Magnolia-Stempeln. Ich liebe es, an Challenges teilzunehmen und vor allem nach Sketchen zu arbeiten ...Viel Spaß beim Stöbern auf meinem Blog! Ich freue mich, dass Ihr da seid ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello and welcome to my blog! I'm stamping since february 2008 now and with passion;)I'm a fan of cute stamps, what you can see at my cards. Most of all I work with stamps of Magnolia. I love to participate in challenges, especially working with Sketches ...I hope you'll enjoy my cards. I'm happy that you're visiting my Blog ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

questions or suggestions?

Proud to be

Proud Design Team Member

Proud Design Team Member

Proud to be ...

Marvelous Magnolia DT Member

Proud to say ...

Proud to say ...
Special Halloween Challenge 2010

Challenge 10

Challenges #82 and #95

on January 2nd 2010

Challenge #37

Challenge #18

Challenge #5 und #57

Januar 26th 2010

Challenge #36

Challenge #10 and #13

Challenge #12

Challenge #42

Challenge Blogs

Blog Archive

Past Design Team Member

Past Design Team Member

Past Guest Designer

Followers

Stempeleinmaleins Design Team

Magnolia DT Blogs

Magnolia Shop

Magnolia Down Under Design Team

Magnolia Blog

Magnolia Magazine

Magnolia Stamp Club

Want to buy my cards?

Want to be updated?

Your email address:


Powered by FeedBlitz

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Diese Seite dient zu Eurer Inspiration. Alle hier gezeigten Fotos, Vorlagen, Anleitungen und Texte unterliegen meinem oder einem Copyright und dürfen nicht kopiert werden. Für meine Projekte und Karten verwende ich Stempelmotive und verschiedene Materialien, wobei das Copyright beim jeweiligen Hersteller liegt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This site is for your inspiration. All pictures, toturials, templates and texts are copyrighted. You aren't allowed to copy them. I'm using rubber stamps and supplies for my cards, which are copyrighted by the particular firms.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Template by: Free Blog Templates